Hej.

Det är en konst att balansera - man ska visa vem man är, men passa sig för att ta allt för mycket plats. Även om man är duktig på något gäller det att ligga lagom lågt. Man vill ju inte verka skrytsam. Men man ska också synas, märkas och höras lagom mycket.
Så man skaffar en blogg. Man gör det. Man. Som i jag. Här är jag. Se mig.

Jag har redan haft olika konton, på olika communities, och alla har de blivit hämtade av webbsocialen på grund av försummelse och vanvård. På varje presentation har jag delat med mig av intetsägande information så som civilstatus, intressen, favoritfärg och klädstil. I varje galleri har jag lagt upp bilder som inte visar vem jag är utan vem jag vill vara. Hon dyker upp i kameran ungefär på var hundrade bild, och de övriga 99 tar jag bort.
Allt handlar i slutändan om modifiering och dimridåer.
Jag vill inte att den här bloggen ska vara så.
Jag vill vara ärlig.
...are.

Ni kan ju alltid kisa lite emellanåt, om det blir läskigt.
Eller så kan ni bita Mårran i svansen. Det är också tillåtet.

Med de förslagen sätter jag punkt för detta första inlägg. Ta hand om varandra, kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0